perjantai 17. joulukuuta 2010

Muutama päivä jälellä Tuggerahia

Tänään tuli kaksi viikkoa täyteen täällä Central Coastilla. Voisin laittaa kuvia vaikka tänne kohtapuoliin. Oon tehny raksahommia kolmena -neljänä päivänä viikossa, loput oon saanu vapaaks. Keskiviikkona piti tehä 12 tunnin työpäivä kun tuo Dave on ihan hullu paiskimaan töitä. Illemmalla Connie tuli tuomaan jäätelöt meille, ja mietin, että jep jep.. seuraavassa paikassa saan varmaan palkkani maapähkinöinä. Perjantaina oli kans 11 tunnin päivä.. seuraava päivä menee sitten aina levätessä kun oon niin poikki. Mut vapaapäiviä tulee olemaan tällä viikolla 4 että ihan jees.

Ilmoitin suunnitelmistani olla Sydenyssä joulun, joten sain Connielta joululahjan samantien. He olivat ostaneet mulle 166$ lahjakortin erääseen matkatoimistoon joka järjestää erilaisia retkiä ja matkoja ympäri Australiaa. Ovat kyllä ihan älyttömän tyytyväisiä olleet työpanokseeni.

Kävin kalastamassa erään Robertin kanssa. Piti herätä 3.30 am... saatiin kilo katkarapuja ja parikolme kiloo sekalaista roskakalaa ja kilpikonna, joka heitettiin takas järveen. Parhaimmillaan saalis on ollut kuulemma 130 kiloa katkarapuja, mistä tienaa jo aika hyvin (15$/kg) Voisinkin ruveta kalastajaks... Robertti esitteli mulle myös Tumbi Umbin kukkuloita ja laaksoja autolla.

Vähän oon jo koittanu miettii mitä tekisin seuraavaks. Joulu ja uusivuosi menee Sydneyssä mutta 1.1 alkaen oon tyhjän päällä.. Oon laittanu viestiä parille HelpX isännälle Tasmaaniassa ja Uudessa Seelannissa. Pari HelpX Tarjousta on tullutkin mutta ne ei nappaa.. Haluisin myös viettää muutaman päivän hostellissa Blue Mountainsilla, Katoombassa, että saas nähä mihin sitä seuraavaks päätyy. Auton ostookin ollaan yhen jannun kanssa funtsattu..

















3 kommenttia:

  1. Kuulostaa kyl et siel on ollut pirun mukavaa! Harmi toi, et joudut katteleen uutta majapaikkaa vaan noin pian. Onks viel löytynyt mitään? Ja mä en tiennyt mitään tästä blogista! Just bongasin, kun osotteen skriivasit. Perhana vieköön. :) Lisää odotteleepi!

    VastaaPoista
  2. Hohhah :D Maapähkinäpalkalla... Siistiä meininkiä, mulla saatta tollasessa paikassa tulla pari kuvaa muistikortille. Osta joku kämppä sieltä niin meki tullaan sinne :D

    VastaaPoista
  3. Uuh, oon ihan kateellinen! I wanna too! Mukava lukea matkakertomuksiasi :)

    VastaaPoista